La meva vida a Gelida

25.5.06

Introducció

Començo aquesta blog amb l'objectiu de compartir amb vosaltres el que visc dia a dia, les petites coses que són importants per a mi i que em fan seguir lluitant.
He escollit aquest títol, "La meva vida a Gelida" perquè crec que és força representatiu de la nova etapa que vaig començar fa uns anys, quan vaig deixar l'esplai enrere i vaig marxar casa, de Barcelona, per conèixer nous camins i menjar-me el món... Ara ja no em calen de forma tan imperiosa les noves coneixences, però és des de Gelida des d'on segueixo endavant.

1 Comments:

  • At 11:23 p. m., Blogger Joel said…

    No sé si descobrir la teva blog et sabrà greu o no, suposo que no. Estic encantat que t'hagis animat a formar part d'aquest món. Per entrar-hi del tot, has de descobrir altres blogs i deixar comentaris, i aquelles persones a les que has deixat empremta vindran a conèixe't. Sort en aquest altre detall de la vida!

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!