La meva vida a Gelida

18.8.06

Ja planifiquem el nou curs

Aquests dies sembla que ens deixen respirar més tranquils sobretot perquè la mare ja es va trobant millor. A finals de mes farà 10 tandes de radioteràpia i després una mica de quimio.

Això ens ha permès començar a planificar una mica el nou curs. Sé que aquest any em proposaran de fer 4 assignatures de cop per poder acabar les teòriques i només em quedaria fer les pràctiques. Quasibé no m'ho puc imaginar... haver acabat ja la teoria!! Peò això suposarà sortir de treballar i anar a classes fins les 21'30h. O sigui que no arribaré a casa fins a les 22h, sopar una mica i a dormir. Em sembla una mica massa dur (l'any passat plegava una hora abans i ja anava de bòlid!). Però d'altra banda ja hauria acabat el més pesat...






Encara no sé què faré. M'ho he de rumiar: anar més de cul un any o estar una mica més tranquil·la però enmerdada 2 anys.

Espero que la vida em permeti decidir.

3 Comments:

  • At 4:40 p. m., Blogger Joel said…

    Quina feinada! A primera vista sembla molt dur el que et proposes pel curs que ve, sobretot pensant que la teva mare tindrà moments xungos quan comenci la quimio... suposo que quan arribi el moment de decidir la vida et proposarà una opció...

     
  • At 4:38 p. m., Blogger Ainalma said…

    Ostres, no sé què estudies, però et puc dir que quan jo feia 2n de carrera vaig agafar 17 assignatures per poder anar més relaxada en 3r, i la veritat és que em va anar prou bé. També va ser l'any en què van operar ma mare i li van donar la quimio...
    Però, vaja, que al cap i a la fi ets tu qui ho ha de decidir. Sort!

     
  • At 12:38 p. m., Blogger Sandra said…

    Ainalma, és que treballo de 8 a 17'30 i després estic estudiant educació infantil (el cicle formatiu). Per això aquests mal de caps...

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!