La meva vida a Gelida

25.1.07

Ahir vaig veure el sol !

Va ser per qüestions de feina: vaig entrar més d’hora (bé, molt més d’hora) a treballar i també vaig plegar abans. A les 3 del migdia era a casa, vaig fer pujar les gosses al cotxe i vam anar al camí de Can Perera.

Mmmm! Quin solet tan guapo que feia...

La veritat, va ser molt estimulant i m’ho vaig passar pipa veient la meva gossa (que no sé si és una gossa o una cabra) fent saltironets entre les herbes, pujant i baixant pels vorals del camí, perseguint ocells i passant pel meu costat al galop.

M’encanta aquest solet d’hivern!

4 Comments:

  • At 4:30 p. m., Blogger Pep ... però posa-li Angu, també said…

    Diversos comentaris:
    1. No ho diràs per avui, això del sol
    2. Trencar la rutina diària, encara que sigui una cosa tan xorra com sortir abans d'hora
    3. Avui no havia de nevar?
    4. Com puc tenir tanta feina, coi!
    5. Petonets
    6. Siau!

     
  • At 4:10 p. m., Blogger Sandra said…

    Aixxxx, no! Que no nevi... que jo vull solet...

    Pep, no treballis tant que no és bo!

     
  • At 5:01 p. m., Blogger nimue said…

    que no neve, que no neve, que no neve...
    No tenim solet d'estiu però tenim solet! com a mínim...

     
  • At 11:32 p. m., Blogger Mel.la said…

    Quan treballava ho feia molts cops, treballava a baix de tot de les Rambles, i me n'anava fins a l'escullera per veure'l. Em donava anims per pasar el dia.

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!