La meva vida a Gelida

19.1.07

No teniu res més a preguntar????


No sé per quin motiu, quan arribes a certa edat, després que hagis trobat parella i conviscut més o menys feliçment uns anyets (bé, en el meu cas vivim a Gelida des de fa 1 any i poquet, tot i que abans vam estar uns mesos a St. Joan Despí, de lloguer), allà on vas tothom acaba per fer-te la mateixa pregunta:
Quèèèèèèèèè, quan us decidireu a tenir una criatura??????



Vagi on vagi, faci el que faci, tothom està interessat en el mateix. Els amics m’ho pregunten, els familiars ho insinuen, .... És un estrès!
El pitjor de tot va ser quan, després del nadal, al mig del menjador de l’empresa, una companya em diu davant de la resta: “Te puedo hacer una pregunta personal?” i m’ho deixa anar com si res! Escolta noia, que si t’ho hagués de dir no ho faria pas aquí enmig!


No heu pensat que en això de tenir criatures un ha de buscar un bon moment? I que potser el que superficialment pot semblar un bon moment, en el fons no l’és? A més, podria passar que jo fos estèril, o que ho fos el Jaume, O QUE HO FOSSIM TOTS DOS!!!!!!! Jo què sé! Deixeu-me tranquil·la que tindré “crius” quan vulgui.

I QUE NINGÚ EM TORNI A DIR QUE SE’M PASSARÀ L’ARRÒS (que jo no faig paelles!).


Per cert Nimue, a tu se’t va passar l’arròs (dic el de la paella que vas fer a València) ; )

7 Comments:

  • At 9:04 a. m., Blogger nimue said…

    ueeeee!!!!! no se'm va passar l'arròs, Sandra!!!!!! jolines!!! que vaig fer un peazo paella boníssima!!! En fins... si et serveix de consol a mi també m'atabalen amb això de les criatures i ni tan sols tinc parella, casa ni treball estable.

    En fi, que sobre els moments adequats o inadequats es podrien fer moltes reflexions!

    Però tu tranquil·leta, dona, pensa que t'ho seguiran preguntant t'emprenyes o no... ;)

     
  • At 7:16 p. m., Anonymous Anònim said…

    Xe, jo tinc ma mare vinga dir-me que li faria il·lusió tenir un nét... (sóc filla única i no tinc parella, però sembla que tot això no li importe...).
    Tu tranquil·la, i a la teua, i cadascú als seus assumptes. Un beset!

     
  • At 10:53 a. m., Anonymous Anònim said…

    no saps com va ser de dificil, jo vaig trigar quatre anys, ara ja tots estan a la trentena, i no parava de fer aclariments,fins em feien plorar, la gent es molt pesada, i si no en volia tenir, perquè no em venia de gust, que els importava.

     
  • At 9:07 a. m., Blogger Pep ... però posa-li Angu, també said…

    Però a veure ... que no m'ha quedat clar ... hi ha xurumbel o no hi ha xurumbel? És que no ho he acabat d'entendre ... jejejejejeje

    Tranqui, a mi em passa el mateix amb el tema nòvia/cotxe/internet a casa (el tema mòbil ara ha callat, veus?) als mítics dinars/sopars familiars. Però ja no van amb "lo" de l'arrós sino que van ja a punyalada trapera "Fes el favor de treure't el carnet de conduir i de buscar nòvia però ja!", així amb exigències! Tu creus?

    En fi, espero que quan tingueu descendència no els refregueu per la cara això de l'arrós a qui us ho diu perquè després venen amb "I per quan la parelleta?", "Que no vols una germaneta per la Sandra petita?" ... ohhh, inaguantable, tu

    Un fort petó

     
  • At 4:19 p. m., Blogger Sandra said…

    Veig que tots estem igual....
    mal de muchos...

    ; )

     
  • At 6:57 p. m., Blogger Clint said…

    Què dona però si o no?
    A mi no m'ho pregunten jejeje (ja en tinc 2!;)
    Però si que recordo la presió de la gent, però especialment a la dona, els tius ja se sap, som tope durs i no preguntem segons què?

    Lo important, és anar practicant!

     
  • At 6:52 a. m., Blogger Joel said…

    jb020202Que consti que el moment perfecte per tenir criatures mai arriba... ha de ser més aviat el moment en el que hi tens moltes moltes ganes i que més o menys les coses quadrarien... en el teu cas, jo encara no t'ho he preguntat perquè m'espero a quan acabis la carrera...

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!