La meva vida a Gelida

10.1.07

La vida te da sorpresas



Nois, ja sé que fa un temps que no us escric. He estat 3 setmanes meravelloses de vacances !!!
Però el passat dilluns ja em vaig reincorporar a la feina... : ( Què hi farem!

Avui he consultat si m’havien acceptat per fer a distància un dels últims crèdits que em manquen per acabar i SNIFF SNIFF, tinc el número 119 de 60 places. O sigui que aquest encara no serà el meu últim any d'esforç acadèmic...

D’altra banda, la meva mare torna a estar fotuda. Uns ganglis que no li van poder operar se li han fet més grans i estem esperant que li facin un parell de proves més per veure si la tornen a operar o li fan alguna sessió de quimio.

Com veieu, pinten bastos.No m’ho esperava això del 2007. Vull que em tornin el 2006 que jo tot això no he demanat per reis!
On hi ha els fulls de reclamacions???

9 Comments:

  • At 8:27 a. m., Blogger Pep ... però posa-li Angu, també said…

    Ep, senyoreta!

    Es veu que hi ha hagut problemes amb això dels Reis. Van entrar a Sant Cugat a una casa a portar regals i com que allà estan tan senzibilitzats amb tot això d'entrar a vivendes i morts i tot això els van intentar detenir. Els dos més grans han pogut escapar però han trincat a Baltasar. I es veu que si no són tots tres això de tornar coses no es fa. Nusé, continuarem a l'espera!

    Xorrades apart, ànims, petitona. Potser l'any ha començat aixines, aixines, però ja veuràs com la cosa remonta.

    Una forta abraçada
    PEP

     
  • At 3:09 p. m., Anonymous Anònim said…

    Caram Sandra, ara no sé que dir. Són aquells moments que et queda cada a tonto i sols se t'acudeix dir: MOlta, molta sort!!!!!!!!!

     
  • At 3:31 p. m., Anonymous Anònim said…

    preciosa, espero que el 2007 sigui millor! esclar que si!

    Estic una mica away jo tb per coses dels examens, pero no ens oblidem, eh¿?

    un petonas molt fort.

     
  • At 8:31 p. m., Blogger nimue said…

    mecatxislamarrrrrrrrr! que no torne el 2006, per favor! ni en pintura!!! anem a donar-li una oportunitat al 2007 que acaba de començar i qui sap...

     
  • At 10:56 p. m., Blogger Teresa said…

    A mi el Reis tampoc no m'han dut mai el que demanava, deu ser perquè sóc més aviat republicana i s'ho deuen d'haver pres malament.

    Molts ànims amb les adversitats que t'ha dut l'inici del nou any i no et calfes massa el cap: perquè el que haja de passar, passarà igualment, i perquè de la mateixa manera que les coses comencen a funcionar malament sense saber el perquè, en qualsevol moment comencen a funcionar bé, sense saber tampoc el perquè.

    Besets

     
  • At 11:07 a. m., Anonymous Anònim said…

    Sandra no et conec gaire, es el segon o tercer cop que et visito, em sap greu el que expliques, pero ànims, i un somriure sempre ajuda. T'envio un peto amb energia positiva.

     
  • At 8:44 p. m., Blogger Sandra said…

    Gràcies a tots pels vostres ànims!!!

     
  • At 8:40 a. m., Blogger Pep ... però posa-li Angu, també said…

    Ep, companya, molts ànimus i endavant les hatxes!!!

    Petonets i abraçades a repartir (no totes el primer dia, eh?, de mica en micaaaa, jejejejejejeje)

     
  • At 9:39 a. m., Anonymous Anònim said…

    Vinga reina, apreta les dents i endevant!

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!