La meva vida a Gelida

16.11.06

Inici de la campanya antigripal

Ainalma creu que en l’últim post em queixo massa perquè, al cap i a la fi, va estar un bon cap de setmana.
Aquest nou post l’intentaré fer de forma més positiva…

Feia una dies que a la feina estavem esperant que la mutua ens subministrés les vacunes antigripals (recordeu que aquest any, la campanya a la Seguretat Social va començar el 16 d’octubre). A finals d’octubre es posen en contacte amb mi per portar-nos-les i jo els informo de l’ horari en que ho poden fer (bàsicament quan jo hi sóc) perquè s’han de guardar en nevera.

Doncs aquest dilluns m’assabento que han arribat en dissabte i que s’han passat for a de la nevera 48 hores. Truco de seguida a la mutua i els hi demano que les reposin: ells em contesten (dimecres) que ho han consultat amb el fabricant i que si estan per sota 25 graus es conserven fins a 14 dies (al prospecte no ho diu). Jo ho parlo amb el cap de recursos humans, que diu que li comenti a la nova doctora (contractada a una empresa externa de serveis) i “que se moje ella”.

Jo li explico el cas, que han estat fora 5 dies, que no sabem a quina temperatura han estat, si han estat a ple sol o no, … i que crec que el millor seria retornar-les i que la mutua ens les serveixi correctament.

Aleshores és quan ella, conscienciada per la immensa despesa en fàrmacs de l’Estat Espanyol, conscienciada per l’economia de la mutua (a la qual ella no pertany) que es veuria potser trasbalsada per reposar les vacunes, conscienciada fins i tot amb la gran quantitat de deixalles que genera el nostre món consumista… (has vist Ainalma lo positiva que sóc!)

… “ni cort' ni peresòs” em diu que iniciem la campanya d’enguany, que total, lo únic que pot passar és que les vacunes siguin menys efectives.

















He d’aclarir que jo treballo com a infermera d’empresa i per tant, els treballadors no són persones de risc que entrin en el protocol general de vacunació (gent gran, personal sanitari…) però tot i això em sembla molt fort subministrar un fàrmac del qual no tenim les garanties de seguretat suficients (o almenys àquest és el meu parer). Al prospecte recomanem que es conservin de 2 a 8 graus.

2 Comments:

  • At 9:16 a. m., Blogger Pep ... però posa-li Angu, també said…

    Ei, doncs vinga! Som-hi tots! Pots dir-los, als del restaurant de l'empresa aquesta, que facin truites amb ous de fa 2 anys ... si total, què pot passar, una mica de mal d'estòmac?

    I de pas, enlloc de fonts d'aigua que facin un clot amb aigua bruta de la pluja i la gent que s'ajupi i begui!!!

    Que fort! Que fort! Així de bé va el país, tu!!


    Un petó i bon finde!

     
  • At 9:56 p. m., Blogger Teresa said…

    Xè, què fort em pareix! I d'això ens assabentem perquè ens ho dius tu, però hi haurà una muntonada de coses i de putades que ens gasten que desconeixem totalment.

    No vacuneu la gent!
    (Tot i que si aconseguiu que us les canvien per unes altres, de segur que eixes les enviaran a un altre lloc i au).

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!