La meva vida a Gelida

29.11.06

Tovallolero

Nois i noies,
us preguntareu com pot ser que estant d’examens em dediqui a escriure post, oi?
Mireu, és que estic una mica deprimida. I no és pels estudis, no, és per la feina.

Aquest matí he tingut una reunió amb un tio que és una mena de superior meu però no directe. Vull posar-li un sobrenom com fa en Pep, però per a fer-ho m’haurieu d’ajudar: vosaltres recordeu “Durmiendo con su enemigo” ?


És una pel·li on surt la Pretty Woman que viu amb un tarat que la controla obsessivament, i al final ella simula que pateix un accident amb vaixell per perdre’l de vista. Es tracta d’un tio que té la casa obsessivament endreçada: pots, tovalloles, etc… Doncs bé, el de la reunió em recordava molt al de la pel·li. Mentre no li trobem un bon nom li direm “tovallolero” (per allò de l’obsessió per les tovalloles ben posades).

Mireu, el Tovallolero ha tingut els sants nassos de dir-me que si no opino el mateix que la dra., a la llarga em pot perjudicar molt a la feina.
A veure, no ho ha dit així perquè ell és molt més fi que tot això, però les deixa anar que volen, tu! Quins collons que té!

Així que he decidit desconnectar una mica i llegir-vos una estona, i m’apunto a la campanya de la Txell per fer desaparèixer els “listillos” de la capa de la Terra (Txell on he d’inscriure al Tovallolero?).
Apa, siau! Me’n vaig cap a estudiar la diferència entre convenció, conveni, ratificació… UFFFF!

10 Comments:

  • At 12:33 p. m., Anonymous Anònim said…

    osti els problemes de la feina son horribles...jo tenia una jefa que buf...una por...pero vaja, no deixis que et desanimin!!! Jo voto per tu! for president!

     
  • At 10:04 p. m., Blogger Ainalma said…

    A mi "Capullo" m'agrada...

     
  • At 8:47 a. m., Blogger Pep ... però posa-li Angu, també said…

    Jajajajajajajajaja! M'ha fet molta gràcia allò de posar-li un sobrenom ...

    El tovallolero m'agrada ... però també els que t'han proposat estan bé ... i "El censures"? perquè al cap i a la fi no deixa que opinis el que penses! Déu! Sí que n'hi ha de capullos pel món, sí

    Un petó i endavant. Ah, i molta merda de nou pels exàmens!!!

     
  • At 2:38 p. m., Blogger nimue said…

    un petó, guapa, i molts anims amb els estudis.

     
  • At 8:56 a. m., Blogger Txell said…

    Sandra, crec que hauriem d'obrir una pàgina web, no?
    La veritat és que no en conec masses... un parell o tres... però d'aquells que treuen de polleguera. ARGGGGGGGGGGG!!!!
    Ànims guapa!

     
  • At 3:55 p. m., Blogger Sandra said…

    Gràcies a totes i tots per les vostres aportacions!! Finalment m'he decidit pel següent nom: CTC (el Capullo del Tovallolero Censures).
    Què us sembla?????

    Txell, ara ja el puc inscriure a la plana web que comentes, eh!!!

    Gràcies pel vostre suport, jo ja em sento més forta.

     
  • At 11:31 a. m., Anonymous Anònim said…

    només passava a saludar-te...

     
  • At 11:36 p. m., Blogger Adagio said…

    quin jefe més dur xDDD

     
  • At 1:44 a. m., Blogger Joel said…

    Sandra,
    Jo diria que tu fes el que creguis que has de fer i la resta ja diran...

     
  • At 5:34 p. m., Anonymous Anònim said…

    Sandra,
    remenant blocs he troba el teu i he llegit el teu post. Mestra d'infantil dius? En conenc unes quantes...I de "capullos integrals", com el tovallolero (m'encnata); n'és ple el món laboral. Cuida't molt d'aquesta gentussa. Si pots...

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!