La meva vida a Gelida

20.12.06

Per la Frannia

Hola Frannia,
m'ha tocat fer-te l'amic invisible i com que no et conec gaire (de fet, mai fins ara havia entrar al teu bloc) he rebuscat i he trobat una BENEDICCIÓ IRLANDESA que em van fer arribar l'any 1994 i que trobo molt maca.
Per tu:


Que el camino venga a tu encuentro,
que el viento sople siempre a tu espalda,
que el sol te caliente la cara,
que la lluvia caiga con suavidad sobre tus campos y,
hasta que volvamos a vernos,
que Dios te sostenga en la palma de su mano.
Que tinguis un molt bon Nadal!

3 Comments:

  • At 10:18 a. m., Blogger Alepsi said…

    Que maco noia!!! Segur que quan la Frannia passi per aquí li encantarà!!! ;) Ja l'has avisat, al seu bloc??? xDDD

    Que passis molt bones festes!!!! ;)

     
  • At 1:08 p. m., Blogger Sandra said…

    Igualment Alepsi!

    (si, ja l'he avisada, però torno a fer-ho per si de cas...).

    ; )

     
  • At 1:20 p. m., Anonymous Anònim said…

    Gràcies, preciosa. Tots necessitam benediccions. Em sembla un regal molt bonic.
    M'has trobat ara que me'n vaig, però no dubtis a dir-me alguna cosa, si necessites res de per Mallorca. Una besada.

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!