La meva vida a Gelida

8.2.07

Intercanvi d’andròmines

Aquest Nadal ens vam trobar uns quants amics i amb els seus fills/es vam fer cagar el tió. Va ser maco, trobar-nos una estona, veure la cara dels petits...
Però el millor de tot va ser que els grans, tips de fer “Amics Invisibles” i per la proposta de la Neira, vam fer un INTERCANVI D’ANDRÒMINES.

Us explicaré del que es tracta per si més endavant us decidiu també a fer-ho vosaltres.

Cada participant ha de portar de casa seva algun objecte que estigui en bones condicions però que li faci nosa, no el vulgui... Pot ser un regal que algú et va fer i que no et va agradar, una ganga que vas comprar pensant que et podia fer servei però que mai has utilitzat, un objecte que t’ha passat la teva família perquè ells se n’han comprat un de nou i tu no en téns cap (ni ganes perquè en realitat no el vols), ...

Tothom ha d’embolicar el seu regal i portar-lo a la trobada on, a cada paquet se li posa un número.

En una bossa es posen uns paperets amb números (tants papers com regals hi hagi) i cadascú n’agafa un sense mirar.

El que té el número 1 agafa el regal amb el mateix número i l’obre davant de tots. A continuació el que té el número 2 fa el mateix però, un cop descobert el regal, el pot canviar amb el que té el número 1, sense que aquest pugui negar-s’hi. Després la persona amb el número 3 obre el seu regal i, si no li agrada, el podrà canviar amb qualsevol dels 2 anteriors.

De manera que el darrer és qui escull el regal que li agrada i fins al final ningú sap què li tocarà.

A mi m’havia tocat una capsa de roba molt xula i molt útil, però me la van canviar per uns gots de xupito del Tele-Pizza. Sort que el Jaume tenia el darrer número i va recuperar la capsa !!! (els gots de xupito ja són a les escombraries).

Animeu-vos a fer-ne algun i ja m’ho explicareu!

6 Comments:

  • At 7:12 p. m., Blogger nimue said…

    ui, doncs la idea és ben maca! de totes maneres m'ha donat un flus quan he llegit Nadal al principi del post! tant que m'ha costat allunyar-la del meu record! :))

     
  • At 8:25 a. m., Blogger Pep ... però posa-li Angu, també said…

    Epala! La idea està prou bé!!!

    Crec que tinc per casa un platet d'aquells horribles que regalaven amb l'Skip o alguna cosa així ....

    Hi treballarem, a la idea aquesta. Merci!

    Bon finde, guapa!

     
  • At 11:22 p. m., Blogger Teresa said…

    Vaja, vaja, quina idea més interessant... És com una mena de mercadet on la gent intercanvia mercaderies... Crec que ho provaré amb les meues amigues en algun dels sopars que fem de tant en tant. Deu ser molt divertit.

     
  • At 9:14 p. m., Blogger Sandra said…

    Nimue, descansa tranquil·la fins l'any vinent en que molt segurament tornarem a tenir les festes...

    De res Pep, jo ja tinc una capsa plena de trastos per fer intercanvis a punta pala!

    Teresa, jo m'ho vaig passar pipa. Ja em diràs com et va a tu.

     
  • At 3:20 p. m., Blogger Txell said…

    Jo tinc unes copes de colors que són una horterada. Me les va "encajar" una "amiga", quan vaig anar a viure sola i no sé com treureme-les de sobre.
    Algú vol canviar-les?

     
  • At 8:07 p. m., Blogger Ainalma said…

    Ei, sembla ben útil i divertit aquest joc! El proposaré per a Nadal ;-P

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!