La meva vida a Gelida

18.5.07

Regalo un forat


Té 25 anys, tot i que jo el tinc des de fa només 6.
És fosc, sense finestra i no em deixa veure el cel de l'estiu ni la pluja que cau.
Per això no m'agrada.
Però darrerament m'hi havia acostumat, i tot i ser trist, fred i solitari, ja m'estava bé. A més hi tenia totes les meves coses.

Però he reflexionatmolt i he vist que ja n'he après tot el que n'havia d'aprendre i ara només m'aporta malestar.

He decidit desprendre-me'n (aprofito ara que la vida m'ho permet). M'agradaria llençar-lo al mar o enganxar-lo a una cua d'estrella per fer-lo marxar ben lluny. Però no puc.

Així que he decidit regalar-lo.
Si algú hi està interessat que es posi en contacte amb mi.

8 Comments:

  • At 2:28 p. m., Blogger Pep ... però posa-li Angu, també said…

    Uix, ara un forat ... jo que tu el guardaria! Sempre va be tenir un forat per on mirar i enriure-se'n de la resta del món!

    Un petó i felicitats!

     
  • At 7:16 a. m., Blogger mossèn said…

    si vols jo te´l canvio per un clot !! salut

     
  • At 7:19 a. m., Blogger nimue said…

    uii... aquesta campanya de marqueting no m'acaba de convéncer... mmmm... el podies donar a la ciència... ;)

     
  • At 3:57 p. m., Blogger Sandra said…

    He valorat els vostres suggeriments i he decidit que, coneixent el meu forat com el conec, el més interessant serà donar-lo a la ciència perquè se'n faci un estudi exhaustiu (potser algú el podrà arribar a comprendre...).

    Mossèn, gràcies pel teu clot però en aquests moments el lloc que ocupava el meu forat ja està omplert per un pont francès.

     
  • At 9:24 a. m., Blogger Txell said…

    Sandra guapa! Estava llegint post antics, i pel que veig vam compartir carpa i recitar d'en Llach a Verges!
    Fantàsticccccccccccccc!!!!! Quan hi penso s'em fa un nus a la panxa...

     
  • At 9:45 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    el podem enviar al espai!que et sembla!

     
  • At 4:47 p. m., Anonymous Anònim said…

    has provat a abraçar-lo? pot ser difícil si penses que es tracta d'un forat buit, però si hi penses, potser vegis un forat ple de records que et volen abraçar (també pot ser que sigui massa optimiste?).

     
  • At 9:16 p. m., Blogger Sandra said…

    AIxx Txell... va ser GENIAL!
    Lost in, em sembla la millor proposta! Fora d'aquí!

    Far, t'anava a dir que no el puc abraçar, però pensant-t'hi, si sé que amb la Lost l'hem enviat ben lluny, portser si que em podré endur alguns records...

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!