La meva vida a Gelida

6.4.07

Can Panosa, març'07

Aquest cap de setmana passat vam estar amb uns amics a una casa rural d'Osona (Can Panosa). Aquets cop ha sortit bé de debò: amb aigua calenta i calefacció (és que nois/es m'estic fent gran i ja no em va tant allò de viatjar a l'aventura, dormir sota un plàstic i sopar galetes remullades).

Llàstima que vam haver de patir fins l'últim moment per saber qui vindria, si erem prou gent, etc. Però al final va anar bé tot i que el temps no va acompanyar - què hi farem.

El Jaume em diu que no he parat de pencar i que m'ho he de prendre amb més calma: té raó. A la propera no fotré ni brot!

Foto del viatge amb cotxe: la neboda del Jaume i la nostra gossa.












Foto d'un dels àpats.

3 Comments:

  • At 6:28 p. m., Blogger nimue said…

    a veure... repeteix moltes vegades... a la pròxima no treballaré, a la pròxima no treballaré... :P
    Però si t'ho has passat bé, això és el que importa!

     
  • At 8:46 a. m., Blogger Pep ... però posa-li Angu, també said…

    Exactament ... el que importa és que hagis gaudit. Tothom és com és ... si ets del pal treballador ... doncs ho ets i ja està.

    Si tu t'ho has passat bé ... és el principal!!!

    Un petó

     
  • At 8:40 p. m., Blogger Joel said…

    Ja m'explicareu els detalls més endavant... me n'alegro que la casa estigués bé...

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!