La meva vida a Gelida

5.10.06

Sobreviure

Aquesta setmana han acomiadat a un noi de l’empresa on treballo per ser del sindicat minoritari, que va aconseguir representació les passades eleccions. Tothom sap que el motiu és la seva adhesió sindical, cosa que a mi em sembla totalment supèrflua, però les forces que mouen l’empresa no opinen igual que jo. El noi feia 14 anys que treballava aquí i és pare de 2 criatures, però això no els ha importat.
Ara estem tots immersos en una batalla constant, amb la por al cos perquè si dius segons què a segons qui no et fotin al carrer i a més a més fent bona cara perquè aquí no ha passat res. I el pitjor de tot és haver d’aguantar els comentaris dels caps dient que som una de les millors empreses..., que seguim els principis ètics que marca la multinacional...

Jo, per sobreviure intento evadir-me en el meu món, pensant en el que a mi m’agrada fer, en els meus amics... Fins i tot canto fluixet pels passadissos (és que sóc molt cantaire). És una manera de tenir energia positiva al meu voltant.

Cantarem la vida
cantarem la nostra vida
de poble que no vol morir.

Lluitarem amb força,
lluitarem amb tota la força
per l’única possible perseguida vida nostra.

I guanyarem l’esperança

si pujarem al camp de l’esperança
temps i temps negada, arrencada i trencada.


Si guanyarem l’esperança,
l’esperança de viure lliures i en pau.

Cantarem la vida
cantarem la nostra vida
de poble que no vol morir.
Cantarem.

(Raimon, 1964)



Canviant de tema, OLIMPLAFF va ser molt divertit. Tant el Jaume com jo ens ho vam passar de conya perquè realment va ser un espectacle per a petits i grans. Em sembla que la companyia (Yllana) és del País Basc, i l’obra és tipus Tricicle: sons, crits, llums i interacció amb el públic (si teniu canalla, no dubteu de veure-la).

5 Comments:

  • At 9:06 a. m., Blogger Pep ... però posa-li Angu, també said…

    Tu canta, dona. Diuen allò que qui canta, els mals espanta ... podria espantar també els directius carellots, coi!!!

    Bon finde

     
  • At 8:50 p. m., Blogger Ainalma said…

    Hi ha gent que no té cor ni ànima... I també estan els que tenen molta i bona consciència (perquè mai no l'han gastada), com és el cas dels caps de la teua empressa. Una llàstima no poder fer res al respecte (perquè no és pot fer res, no? o sí?)

     
  • At 10:13 a. m., Blogger Sandra said…

    Tan de bo els espantés Pep, però em sembla que aquests estan ben aferrats als seus llocs...

    Ai Ainalma,no ho sé si s'hi pot fer res. M'ho he rumiat i no ho veig clar. De moment vull esperar per veure si els del seu sindicat si que hi fan alguna cosa (és increïble).

     
  • At 9:40 a. m., Blogger nimue said…

    em sembla increible que aquestes coses encara puguen passar avui a les empreses :(

    Continua cantant, anda... :)

     
  • At 1:34 p. m., Blogger Lost in Translation said…

    m´encanta la foto, es molt i molt maca.

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!