La meva vida a Gelida

29.9.06

Tornem-hi

El curs ja ha començat. Finalment faig 3 assignatures (de les 4 que em queden per fer). És per desesperar-se, encara em quedaria un altre any! La part positiva és que vaig a classe cada tarda excepte el dimecres (això em permetrà anar més tranquil·leta).

Ara li he escrit una carta al director del centre per veure si em deixaria cursar l’assignatura pendent entregant els treballs a temps i fent un examen en convocatòria extraordinària (a veure si la normativa es flexibilitza en el meu cas i ja acabo).

Ah! I aquest dissabte em toca anar a veure una obra del FIT (Festival Internacional de Teatre Infantil i Juvenil) que es fa a Cerdanyola. Després n’hauré de fer un treball. I com sempre ja he liat al Jaume que m’hi acompanyarà (s’ha de tenir paciència amb mi, eh!).
Aniré a veure Olimplaff, ja us explicaré què tal....




Pel que fa a la meva mare, ja ha començat la quimio; li passen producte en un suero petit i només triguen mitja horeta (una sort tenint en compte que les 2 vegades anteriors li han posat Taxol, i aleshores s’havia de passar tot el dia a oncologia, un suero darrera de l’altre fins que acabaven de passar-li mil productes perquè tolerés bé el Taxol famós –que per si no ho sabíeu surt d’un arbre anomenat “tejo” que en català no sé com es diu!: http://www.medspain.com/ant/n12_may00/taxol.htm).
Li faran durant 3 dimarts, haurà de descansar un temps i li faran 3 dimarts més.

Tot i ser més suau, es troba cansada i avui no ha pogut anar a fer rehabilitació. A part d’això, el sistema limfàtic de la cama dreta li ha fallat i li han de fer drenatges cada 2 dies perquè sinó la cama se li infla molt i li fa mal. Però els drenatges són molt efectius i ha notat molta milloria.

Per sort segueix animada i amb ella ho estem tots també.

5 Comments:

  • At 4:29 p. m., Blogger Ainalma said…

    A veure si tens sort amb eixa assignatura.

    Espere que us passe ràpid això de la quimio... Encara recorde quan ma mare anava a posar-se-la i, sobretot, recorde els dies posteriors... Una abraçada a ta mare, i un beset per a tu!

     
  • At 4:43 p. m., Blogger Pep ... però posa-li Angu, també said…

    Doncs la cosa va bé, nena! A veure si ta mare va millorant de micona en micona i sí per Nadal et podem desitjar un MOLT BON NADAL!

    Respecte a lo de curs, això està fet, nina!

    Petonets i bon finde

     
  • At 9:04 p. m., Blogger Joel said…

    Veig que vas decidint coses inevitablement... pel que fa als crèdits, encara em sembla que aniràs de cul... només 1 dia a la setmana lliure, no sé, és la teva decisió... m'imagino la carta al director del centre, segur que has estat convincent, tot i que no sé si la normativa t'ho permetrà fer-ho...
    Pel que fa a la teva mare, ens alegrem que les coses vagin anant per bon camí... serà un camí llarg (que t'hem de dir) però millor que hi hagi llums que no ombres... i el tejo jo sempre he pensat que es deia teixó en català... t'ho busco... teix en català... el que sí m'enrecordava és com es diu en llatí... taxus bacatta..

     
  • At 8:44 a. m., Blogger nimue said…

    et desitge molta sort amb tot, amb les assignatures i amb el procés de ta mare. Una abraçada ben forta.

     
  • At 11:47 a. m., Blogger Lost in Translation said…

    espero que la teva mare estigui millor del tot ben aviat. A mi tb em passa algo semblant amb els estudis, t´entenc :)

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
adopt your own virtual pet!